La finalitat de la formació en serveis de neteja és que les persones adquireixin eines per ser autònomes i augmentar les possibilitats de la seva integració laboral – Rosalía Hidalgo, oficial responsable del servei de neteja

La Rosalía treballa amb nosaltres des de fa mes de 3 anys, en el servei de neteja que oferim a diverses empreses de serveis industrials. Recentment, a principis de març vam iniciar una formació de serveis de neteja per oferir als nostres clients un servei integral. La Rosalía ens explica els objectius del servei, així com la seva experiència amb les persones que està formant.

  • En què consisteix el servei que oferiu? Doncs fem neteja d’oficines, lavabos, vestuaris, menjadors d’empreses, etc. En definitiva, oferim un servei de neteja especialitzat en empreses de serveis industrials.
  • Quan vau començar aquest servei? Fa 4 anys aproximadament.
  • Quan vau iniciar la formació del servei de neteja i quantes persones l’estan fent? A principis de març. A 3 persones, 2 dones i 1 home, però està previst ampliar l’equip.
  • Quin objectiu té aquesta formació? Pel que fa a les persones, integrar-les en aquest servei, ja que les persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental són la raó de ser de l’entitat. La finalitat és que adquireixin les eines per ser autònoms en aquest servei i augmentar les possibilitats d’integració laboral. Pel que fa a l’objectiu que tenim respecte a les empreses, és poder oferir un servei efectiu de neteja, cobrint totes les demandes, degut a la diversitat de serveis que oferim.
  • Com valoraries la teva experiència treballant amb persones amb discapacitat intel·lectual i/o trastorn mental? De moment és positiva, cadascú ofereix unes habilitats i competències diferents, però tenen en comú que estan molt motivats.
  • Per què recomanaries aquest servei a una empresa? Perquè som tan efectius com qualsevol altre empresa. L’equip té molta motivació per treballar i créixer com a persona. A més, el fet de treballar amb nosaltres aporta beneficis econòmics i el més important, són els beneficis emocionals. Contractar al nostre servei humanitza l’equip.